Aktuálně nejefektivnějším způsobem, jak opakovaně získávat návštěvníky pro vaše webové stránky, je Facebook. Přes 4 miliony Čechů mají profil na Facebooku a průměrně zde tráví hodinu denně. Lidé si zvykli chodit na Facebook nejen kvůli komunikaci, ale především za zábavou a informacemi.
Založte si fanpage. Fanpage je stránka na Facebooku, které lidé dávají To se mi líbí. Například moje fanpage je Podnikání z pláže. Inspirujte se. 🙂
Když na své fanpage budete publikovat obsah, který bude lidi bavit, a čas od času jej proložíte zajímavými články z vašich webových stránek, získáte věrné čtenáře i klienty. Na Facebooku můžete navíc efektivně zacílit přesně na tu cílovou skupinu, kterou potřebujete.
2 základní věci, které pro vás Facebook udělá:
Proto jedním z důležitých kroků na začátku podnikání je v dnešní době porozumění základům Facebooku. Této problematice věnuji prostor také v kurzu Podnikání z pláže, protože Facebook je důležitou součástí mého podnikání.
Je mnoho cest, jak oslovit své klienty. Nevidím důvod k tomu vyhýbat se e-mailům. Ba naopak – dobře opečovaná databáze je zlatým dolem. 🙂 Pokud se držíte pravidla, že v 80 % času dodáváte svým klientům hodnotný obsah a pouze 20 % času prodáváte, pak mají klienti vaše e-maily rádi a necítí se být obtěžováni. Ba naopak se na vaše e-maily těší, protože skrze ně dostávají nové, hodnotné informace z oblasti, která je zajímá.
Aby od vás lidé nakupovali, potřebují vás vidět a slyšet o vás z různých stran, z různých médií a různými formami. Já ve svém podnikání dlouhodobě kombinuji komunikaci se svými klienty právě skrze Facebook a e-maily.