Celkový výdělek za oba eBooky v roce 2014 je 478 458 Kč.
Kniha Podnikání z pláže odputovala za prvních 6 týdnů, co je na světě, k 4 803 lidem.
Moje databáze narostla o 341%.
To vypadá na úspěšný rok 🙂
S koncem roku přichází vždy bilancování uplynulých měsíců. Pro mě byl letošní rok rozhodně zajímavý. Byl to rok, kdy jsem poprvé překročila rovník a navštívila Asii. Rok, kdy jsem si splnila jeden ze svých největších snů a vydala se na trek do Himalájí. Rok, kdy jsem vydala svou knihu Podnikání z pláže. Rok, kdy jsem měla spoustu času pro sebe, strávila nezapomenutelné i mile každodenní chvíle se svými dětmi a se svým mužem.
Zároveň to byl rok, kdy jsem se musela naučit spoustu lekcí a ne vždy mi v nich bylo dobře. Uvědomuju si ale, že právě díky těmto lekcím jsem zase povyrostla o velký kus a i díky těmto lekcím se mému plážovému podnikání v tomto roce dařilo velmi dobře.
Mým hlavním produktem, který už druhým rokem prodávám pomocí systému podnikání z pláže je eBook Jak napsat eBook za 14 dní. V prvních měsících po zahájení prodeje v roce 2013 jsem měla ještě pochyby, jestli se tento trend dokáže udržet dlouhodobě. Dnes už pochyby nemám. Za rok 2014 se prodej eBooku stabilizoval a osobně mám pocit, že tento obor je v našich končinách stále na začátku a čeká ho růst.
V roce 2014 si koupilo eBook Jak napsat eBook za 14 dní 470 lidí.
Výdělek z eBooku Jak napsat eBook za 14 dní byl v roce 2014 328 483 Kč.
To je průměrný výdělek 900 Kč na den.
Výsledek bude pravděpodobně ještě o něco vyšší, protože některé faktury za objednávky z posledního týdne ještě nejsou zaplaceny.
Garance vrácení peněz využilo v roce 2014 celkem 19 klientů, kteří nejsou započítáni ve statistice výše a celkově jsou to tedy cca 4% z 489 celkově zaplacených objednávek.
Zatímco v minulém roce byla hlavním zdrojem mých prodejů affiliate propagace, v letošním roce se partneři na prodeji ebooku podíleli pouze ze 14% a přivedli 66 konverzí, tedy 66 prodejů eBooku bylo přes affiliate partnery s celkovou provizí 15 640 Kč.
86% prodejů eBooku pocházelo z mé databáze kontaktů nebo od nově příchozích klientů, což v podstatě jen potvrzuje to, co dlouhodobě své klienty učím – v okamžiku, kdy začnete budovat databázi kontaktů, pravidelně s nimi komunikujete, publikujete hodnotný obsah a nesnažíte se neustále něco prodávat, odtartujete raketový růst svého podnikání.
* nesrovnalosti v číslech (zpětná kontrola) jsou způsobeny tím, že cena eBooku v eurech je jiná a někteří partneři mají vyšší provizi, než je základ.
Celkově si koupilo eBook Jak úspěšně prodávat eBook v roce 2014 128 lidí.
Celkový výdělek z eBooku Jak úspěšně prodávat eBook v roce 2014 je 134 120 Kč.
Z toho 40 objednávek bylo za plnou cenu 1 390 Kč a 88 zaplacených objednávek v srpnové akci za 890 Kč, kdy prodej eBooku skončil.
Jako upsell k této akci se také prodával eBook Jak napsat eBook za 14 dní, kdy si ho koupilo dalších 23 lidí, kteří nejsou započítáni ve statistkách výše. Výdělek z tohoto eBooku zde byl 15 855 Kč.
Přes affiliate partnery bylo uskutečněno 7 prodejů s celkovou provizí 2 393 Kč, což je cca 6% z celkového objemu prodejů. 94 % prodejů jsou od lidí v mé databázi kontaktů nebo od nově příchozích.
Garance vrácení peněz využili 4 lidé, což jsou 3% z celkového objemu prodejů.
328 483 Kč (eBook 2) + 134 120 (eBook 2) + 15 855 (eBook 1 jako upsell) = 478 458 Kč
To je průměrně 39 871 Kč měsíčně a 1 310 Kč denně 🙂
V listopadu 2014 jsem vydala svou knihu Podnikání z pláže a v prvních dnech bylo možné si ji objednat zdarma za poštovné. Této akce využilo přes 4000 lidí, z nichž 3 750 reálně poštovné zaplatili a knihu dostali. V následujících dvou týdnech se akce ještě zopakovala pro klienty mých partnerů a tak se celkové číslo objednaných knih vyšplhalo na neuvěřitelných 5 083 objednávek, z nichž poštovné zaplatilo 4 652 lidí.
57% objednávek knihy bylo v rámci této akce přes mé skvělé partnery, kterým tímto ještě jednou děkuji za podporu.
Dalších 151 lidí si koupilo knihu od skončení akce.
WOW! Musím říct, že toto číslo mě velmi přikvapilo, skoro až mírně šokovalo. Dokonce jsem si musela po měsících odolávání konečně domluvit asistentku, aby mi pomáhala s náporem emailů, dotazů a řešením nejrůznějších situací spojených právě s distribucí knihy.
Od nového roku se již kniha bude prodávat v plážově podnikatelském režimu, celou distribuci mi zajišťuje služba eSkládek a pro mě to je potvrzení toho, že podnikání z pláže je možné i s fyzickými produkty 🙂
31. prosince 2013 jsem měla v databázi 4,103 kontaktů.
30 prosince 2014 mám v databázi 14 003 kontaktů.
Za rok mi tedy do databáze přibylo 9 900 kontaktů, což je nárůst o 341 %.
Jak?
Samozřejmě žiju příběh, který chci vyprávět 🙂 A tak jdu příkladem. Cca 80% těchto kontaktů jsem získala díky svým eBookům.
Když nakouknu do SmartEmailingu do seznamů, vidím tedy:
6 926 lidí, kteří si stáhli eBook Z vystresované matky podnikatelkou z pláže
3144 lidí, kteří si stáhli eBook s názvem eBook jako klíč k zákazníkově srdci i peněžence
Pokud vám nesedí těch 80%, je to tím, že cca 2000 lidí, kteří si tyto eBooky stáhli, byli v mé databázi už dříve. Zbylých 20% nových kontaktů ke mě přišlo přes knihu Podnikání z pláže nebo skrze další drobné formuláře a eBooků, které mám ke stažení na svých stránkách.
Moje webové stránky letos zaznamenaly 61 835 návštěv, a po stránkách, které mám jako hlavní stránky v záhlaví, byly nejnavštěvovanější a nejčtenější tyto články:
Za rok 2014 jsem napsala 20 nových článků pro tento blog, vydala jsem 2 eBooky, knihu a zúčastnila jsem se asi 15ti webinářů, z nichž ten nejúspěšnější ku příležitosti spuštění aplikace MioWeb 2.0 vydělal za jeden večer 1 milion korun a v přímém přenosu jsem tam za 2 hodiny vytvořila webové stránky, které už na konci webináře vydělávaly.
Podstatnou část roku jsem spolupracovala s Firmou 2.0 a mimo jiné jsem vytvořila blog www.podnikamesrdcem.cz. Vystupovala jsem na akci Digital Summit a Milionová žena, byla jsem projektovou manažerkou programu Cesta pravého muže a partnersky jsem se zapojila do kampaní Radost z prodeje a Hrajeme si na burze.
Posledních pár dní pracuju, až se ze mě kouří… Natáčím, píšu a tvořím. Co? To se včas dozvíte 🙂
Musím se přiznat, že chvílemi se mi už nechce. Ale před pár dny jsem na webu Richarda Branson zahlédla tento článek a v něm tento citát: „Leadership is the capacity to translate vision into reality.“ – „Leadership je schopnost převádět vizi do reality.“
Celkem mě nakopnul do dalšího tvoření. Věřím totiž, že v příštím roce převedu mnoho vaších vizí a snů do reality a že všechno mé aktuální tvoření bude pro vás velkým přínosem.
Těším se na společnou cestu 🙂
Přeji Vám do roku 2015 otevřenou mysl, statečné srdce a splnění těch nejúžasnějších snů, které máte.
Skvělý rok Stáňo! Moc pěkné zhodnocení, čísla a informace. Líbí se mi co děláš a jak to děláš a těším se na věci, které chystáš na příští rok!
Blahopřeji k úspěchům a příští rok 2015 bude jistě ještě lepší :).
Vše nejlepší do nového roku.
Stáňo,
ta čísla jsou dechberoucí 😀 Přeji, ať se do dalšího Silvestru opět zněkolikanásobí 🙂 Upřímně si nedovedu příští rok představit, neboť už ten letošní byl jako hurikán změn a energie 😀 😀
Držím palce a těším se na info o nových projektech!
– Karol
Super souhrn 🙂 Moc rád čtu ohlédnutí za posledním rokem.
Těším se s čím přijdete 🙂
Klobuk dolu, zarobili ste za rok 2x viac ako ja ked chodim normálne kazdy den do práce, z ktorej nemám takú radost a nenaplna ma tak, ako asi vas naplna vasa praca.
Blahozelam.
Fero
Stáňo impozantní čísla, gratuluji. Překvapila mne ta udržitelnost, očekával bych rovněž spíše průběh dle Gaussovy křivky 🙂 Jen tak dál, výborná práce!
Stáňo, moc Ti fandím, jsi pro mě neuvěřitelnou inspirací! To co jsi dokázala v minulém roce je perfektní, těším se, co nového se od Tebe naučíme letos 🙂 Držím palce!
Milá Stáňo,
gratuluji k velice úspěšnému roku a přeji, aby tento nový byl ještě lepší! Nadšeně sleduji všechny Vaše články a knížku mám u postele a pořád dokola si v ní čtu 🙂 Je skvělé, že ukazujete, že podnikání z pláže není jen sen, ale je to sen, který se dá splnit!
Děkuji za vše, co pro nás snílky děláte a těším se, že se potkáme na některé pláži osobně!
Az ste z toho zaplatila dane a vsetky povinne odvody, tak mi to stale nevychadza na chodenie po svete a zivot ‚na plazi‘ (aj s detmi). No ale ked to tvrdite.. Neni to len ten vas oblubeny „marketing“???
Velice oceňuji otevřenost tvého finančního reportu 🙂 Věci se na českém internetu začínají přibližovat celosvětovému standardu, což je jistě super. Držím palce, ať je 2015 ještě lepší, jak 2014!