Chci si zjednodušit vlastní podnikání díky internetu

Webové stránky už dávno neslouží jen jako vizitka. Moderní podnikatelé vědí, že internet je skvělé médium, skrze které mohou se svými klienty budovat dlouhodobý vztah, ukázat jim, jak může jejich produkt či služba vyřešit klientovy problémy či otázky, je to skvělý způsob, jak klientovi ukázat, že právě oni jsou expertem v daném oboru.

Prozkoumejte, jak si můžete zjednodušit své podnikání díky internetu i vy. 

1. Email marketing - proč fungoval před 10 lety a funguje i dnes

Když jsme v online prehistorii v roce 2005 začínali s mým taťkou Jirkou Mazurem dělat to, čemu se dnes říká email marketing, neměli jsme nastudovány teorie o tom, proč a jak to funguje. Věděli jsme už tenkrát, že to, že člověk přijde jednou na stránky, to z něj platícího klienta neudělá. Lidé potřebují vidět některé informace opakovaně, třeba i desetkrát, dvacetkrát, než se rozhoupou k nákupu. Proto je potřeba, aby návštěvník přišel na stránky opakovaně.

Jak toho ale dosáhnout? Přečíst celý článek  >>

 

2. 5 Online nástrojů, které používám pro své podnikání každý den. Především číslo 3 je můj favorit.

Práce na internetu, stejně jako podnikání z pláže, mají jedno specifikum a tím je práce “odkudkoli”. V mém případě jsou to místa všude po světě, od mého bytu v Havířově, přes brněnské kavárny, newyorkské kavárny, balkón v rybářském městečku na Mauriciu nebo 1000 metrů nad jezerem Lago di Garda – všude tam můžu pracovat.

Ovšem bez chytrých nástrojů vytvořených pro plážové podnikatele (a nejen ty) kdekoli na světě by to nebylo možné. Které to jsou?

Více si přečtěte tady >>

 

3. Jak začít? 7 kroků k úspěšnému online podnikání

Tento článek je sice staršího data, nicméně popisuje strategii, která je stále funkční, ať už na internetu prodáváte fyzické produkty, služby, nebo online produkty. 

Aby pro vás webové stránky nebyly jen jakousi vizitkou či výkladní skříní, ale věrným, neúnavným zaměstnancem, který pro vás pracuje a vydělává dnem i nocí, je potřeba udělat sedm kroků, které popisuji v tomto článku. 

Přečíst celý článek  >>

 

4. eBook jako nástroj pro podporu klasického podnikání

eBook je nástroj k tomu, abyste získali na klienta email a mohli s ním dále komunikovat. Pokud následně zvolíte inteligentní postupy email marketingu, máte velkou šanci, že  až 80% z těchto lidí do dalších dvou let u vás nakoupí, přestože při první návštěvě vašeho webu o tom ani neuvažovali.

Jak to vlastně funguje a jak může eBook podpořit v podstatě jakékoli podnikání? Přečtěte tady >>

 

5. 4 typy klientů, aneb proč “podle sebe soudím tebe” v online marketingu nefunguje

V tomto článku najdete rady a tipy pro to, jak optimalizovat komunikaci se svými klienty podle toho, co očekávají oni a ne podle toho, co si myslíte vy. 🙂

Když jsem před lety dělala na vysoké škole seminárku na téma využití email marketingu v praxi, vyučující to tenkrát smetl ze stolu se slovy: “Emaily už dneska nikdo nečte. Prohlásil, že přeci nejde postavit byznys na email marketingu. On sám je naprostý odpůrce emailů. Je to ztráta času.” Dokonalá ukázka toho, jak funguje “podle sebe soudím tebe” v praxi 🙂

Více si přečtěte tady >>

 

6. Jaký je rozdíl mezi info-podnikáním a info-marketingem

Info-marketing a info-podnikání jsou pro mnohé podnikatele naprosto nová slova ve slovníku, přestože tyto principy fungují v podnikání v podstatě odjakživa. 

Principy info-marketingu využijete v podstatě v každém byznysu. Jeho základem je budovat nejprve u klientů důvěru tím, že jim k danému tématu předáte dostatek informací. Pak teprve prodáváte. Info-podnikání má jeden zásadní rozdíl oproti výše uvedenému – vše se děje online, a to včetně samotného prodeje.

Více si přečtěte tady >>

 

7. Jak vydělávat na internetu? Zmáčkněte ODESLAT a vydělávejte 🙂

Světově uznávaný expert na online marketing Ryan Deiss ve svých výukových videích programu DigitalMarketer říká: “Chcete znát velké tajemství úspěchu na internetu? Úspěch nezávisí na velikosti návštěvnosti vašeho webu. Úspěch závisí na velikosti vaší databáze.”

Ano, databáze je přesně to, co Vám na internetu pomůže vydělávat peníze. Nicméně velikost není to, na čem záleží nejvíce. Na čem tedy? Jsou to takové dvě tajemné přísady 😀 

Více si přečtěte tady >>

 

Objevte, jak může být eBook klíčem k srdci i peněžence vašeho zákazníka

  • Jak budovat pomocí eBooku databázi klientů? A proč to vůbec dělat?
  • Jak to může podpořit vaše podnikání a prodeje?
  • Jak díky eBooku zdarma vydělávat více peněz?
  • Jak díky eBooku zdarma budovat důvěru a vztah s vašimi potenciálními klienty?
  • Jak díky eBooku zdarma odemknout zákazníkovo srdce i peněženku?

Tak právě o tom je tento eBook zdarma