Tak trochu jiná pojistka…

Před dvěma dny mi bylo hodně špatně. Přišlo to nečekaně a já jsem pak celé odpoledne strávila střídavě mezi postelí a WC. Takhle blbě mi už dlouho nebylo. Když to po pár hodinách odeznělo a už jsem se jen válela a odpočívala v posteli, zapla jsem si iPod a koukám, že ve chvíli, kdy mi bylo nejhůř, mi přišla objednávka eBooku a já jsem vydělala 690 korun. V tu chvíli mi došla jedna důležitá věc…

eBook je moje pojistka…

Info podnikání má bezesporu hodně výhod. Nicméně není jen o svobodě práce odkudkoli, o oslovování desítek či stovek lidí od klávesnice svého počítače. Je to i pojistka.

Za poslední měsíc mi přišlo přes 25 objednávek a vydělala jsem okolo 17 tisíc prodejem svého eBooku Jak napsat eBook za 14 dní. To neříkám proto, abych se Vám chlubila. To říkám proto, abych poukázala na to, že mám díky eBooku pasivní příjem a myslím si, že Vy jej můžete mít taky. Udělala jsem to tak, že jsem jednou před pár měsíci věnovala pár dní napsání eBooku a teď už pro to nedělám nic. Prodává se sám, faktury se vystavují samy, platby se párují samy a eBook se taky odesílá sám. Jen občas zapnu FAPI a vypadá to tam, jako třeba dnes 🙂

Přehled příjmů eBook ve FAPI

To je úžasné, když je vše v pohodě. Máte prostě peníze navíc, pasivní příjem. Nicméně ještě úžasnější to je ve chvíli, kdy až tak v pohodě nejste.

Jak je na tom Vaše podnikání ve chvíli, kdy onemocníte?

Před pár lety jsme měli s bývalým mužem stavební firmu Apuseni s.r.o. Vše fungovalo skvěle až do chvíle, kdy měl muž autonehodu a dva měsíce pak nemohl pracovat. Zaměstnanci to sami nezvládali a protože jsme si bláhově mysleli, že toto se nám přeci stát nemůže, neměli jsme ani žádnou pojistku, ani žádný jiný příjem. Zato spoustu fixních nákladů. Další rok se z toho firma vzpamatovávala a bylo to celkem těžké období. Co by se stalo s Vašim podnikáním, kdybyste najednou nemohli dva měsíce pracovat?

Tohle mi došlo právě ve chvíli, kdy jsem zjistila, že objednávka přišla, když mi bylo tak zle. Uvědomila jse si, že bez ohledu na to, jestli jsem zdravá nebo ne, jestli se mi chce nebo nechce, jestli můžu nebo nemůžu, eBook neustále pracuje pro mě. Navíc příjem z něj pokrývá velkou část mých fixních nákladů.

Zdá se to jednoduché, ale…?

Možná si teď říkáte, že toto není pro Vás, nemáte pocit, že byste mohli napsat eBook a prodat ho desítkám lidí měsíčně. No a co? Co kdybyste prodávali eBook za 300 Kč a prodali měsíčně jen 5? Je 1,500 Kč pasivní příjem měsíčně pro začátek OK? Mimochodem to by bylo 17 tisíc ročně, to už je týden v Alpách pro dva, nebo by Vám to pokrylo měsíční náklady na kvalitní životní pojištění.

Někdy je potřeba udělat pár malých kroků a ve finále je z toho velký výsledek. Abych pravdu řekla, když jsem eBook loni na podzim psala, netušila jsem, že mi bude generovat takové příjmy a že se tak stane mou pojistkou pro chvíle, kdy pracovat prostě nemůžu. Ale řeknu Vám, je to skvělý pocit, když víte, že máte kryté záda.

Možná už máte byznys, který pracuje i bez Vás a plní tak funkci pojistky pro případ, že byste na nějakou dobu vypadli z rytmu. Pak je to skvělé, pečujte o něj a hýčkejte si jej, protože je to taková pomyslná zlatá husa, která snáší ony zlaté vejce (přináší Vám pasivní příjem) a když o ni pečovat nebudete, tak umře. Pokud svou zlatou husu zatím nemáte, vytvořte si ji.

A pokud nevíte jak na to, nejjednodušší cesta je právě napsat eBook, dát jej na web a začít jej prodávat. Ve svém druhém eBooku Online Továrna na Peníze popisuju, jak eBook co nejlépe prodat, zatím je ještě na pár dní jako bonus k Jak napsat eBook za 14 dní, takže pokud máte pocit, že chcete taky zapracovat na své pojistce, budu moc ráda, pokud se to naučíte ode mě.

Když nic nezměníte, nic se nezmění

Vím, že většina z Vás, kdo tento článek čtete, jste už eBook Jak napsat eBook za 14 dní četli. Mnozí z Vás jste mi dokonce poslali své první eBooky, což je skvělé. Pokud ale pořád váháte a nepustili jste se do toho, neváhejte a pište 🙂 Výsledky nepřicházejí přes noc. Někdy je potřeba si na ně počkat, třeba i pár měsíců. Ale když pro ně nic neuděláte, žádné výsledky samozřejmě nebudou. Chce to akci. V eBooku máte návod krok za krokem, den po dni. Takže je to jen na Vás.

Přeji Vám, ať je i pro Vás eBook pojistkou i cestou k podnikání z pláže.

 

 

 

Stáňa Stiborová
Žije svůj život naplno a plní si své sny, i ty nejšílenější, každý den. Před pár lety se rozhodla, že už nechce, aby jí dny protékaly mezi prsty jako písek v přesýpacích hodinách. Je žena, matka dvou dcer a jednoho syna, partnerka skvělého muže, expertka na online marketing a úspěšná podnikatelka.

Stáňa je autorka knihy Podnikání z pláže a oblíbeného online kurzu Podnikání z pláže. Inspiruje lidi, jak žít svobodně, radostně a naplno a učí je, jak využívat potenciál internetu a online marketingu k tomu, aby se mohli vydávat za svými sny a podnikat třeba z pláže.

Více o Stáni najdete tady.

Stáni můžete napsat na stana@podnikanizplaze.cz Připojte se mezi plážové podnikatele na facebooku.
Komentáře
  1. Jirka napsal:

    Je to přesně tak, není nad pasívní příjmy… 🙂 Jirka

  2. PHATE napsal:

    Pasivní příjmy jsou fajn, zvláště když mám k dispozici emailovou databázi přesahující 1 milion adres. Sám ze své zkušenosti vím, jak je to výhodné. 🙂

  3. Gabriela napsal:

    Poradíte mně prosím,
    jakou živnost k prodeji e-booků potřebuji….
    Díky G.

  4. Michal napsal:

    Skvelé Stáni! 🙂 Si ma motivovala, aby som konečne svoj platený ebook spravil 😀 Chýba mi do portfólia infoproduktov a naozaj si uvedomujem, že tých 500€ mesačne pasívne môže priniesť 🙂 Je to naozaj tak jednoduché…

  5. Jana napsal:

    Napsala jsem svůj první kratší informační e-book, což byl zpočátku porod. Pak jsem se ale rozepsala, chytlo mě to a začala jsem pravidelně uveřejňovat své nápady v blogu. Na e-book(výměna za kontakt) se zatím chytá méně zájemců, ale pomalu mi chodí kontakty na zasílání novinek z blogu. Myslím, že se dá takto postupně krok za krokem sepsat i větší prodejní e-book, ale zatím budju obsah a důvěru než něco budu nabízet k prodeji.
    Každopádně děkuju za nakopnutí, je to super. Sama bych se asi tak rychle nerozhoupala.
    Zdraví
    Jana

    • Stanislava Mrázková napsal:

      Jano, pokud se na eBook „chytá“ méně zájemců, zkuste popřemýšlet nad tím, jestli je název eBooku dostatečně magnetický, lákavý. Někdy stačí změnit pár slov a zvýší to konverze mnohonásobně. Každopádně budovat důvěru pomocí hodnotného obsahu v rámci emailů je skvělé, já to dělám taky 🙂 Přeji Vám, ať se daří a jsem ráda, že jsem vás „nakopla“ 🙂

  6. Mike V. napsal:

    Moc vám to přeji! 🙂

Napsat komentář: Mike V. Zrušit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů